سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

معرفی و عکس های بازیگران سریال دفتر یادداشت جدید

معرفی و عکس های بازیگران سریال دفتر یادداشت جدید

بازیگران سریال دفتر یادداشت [بیوگرافی + عکس]

مجموعه‌ی دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران و مینا ساداتی، به‌زودی از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و زندگینامه بازیگران سریال دفتر یادداشت با ما همراه شوید. 

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و نویسندگی مسعود خاکباز یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های نمایش خانگی است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به حضور رضا عطاران و بسیاری از بازیگران مشهور دیگر، این سریال با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

حسین اکبری تهیه‌کنندگی سریال دفتر یادداشت را برعهده دارد. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و طرفداران رضا عطاران هستید، می‌توانید سریال دفتر یادداشت را که جمعه هر هفته ساعت 12:00 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر خواهد شد، تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

  • بازیگران سریال سرزمین مادری [بیوگرافی + عکس]
  • بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی
  • بازیگران سریال مرداب [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران بازیگر محبوب و مشهور سینما و تلویزیون که به آقای گیشه معروف است و بازی او در هر فیلم و سریالی فروش بسیار بالایی دارد، پس از 15 سال به شبکه نمایش خانگی بازگشته و در سریال دفتر یادداشت نقش‌آفرینی می‌کند.

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشتبازیگران سریال دفتر یادداشت

در این سریال بازیگران توانمند و مطرحی از جمله مینا ساداتی، حسن معجونی، سوگل خلیق، کاظم سیاحی، سیامک انصاری، پاشا رستمی، حسین سلیمانی، آزیتا حاجیان، شمسی فضل‌الهی و فریبا متخصص نیز به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

قسمت اول این سریال 26 آبان ماه 1402 از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد. در ادامه، بیوگرافی کارگردان، زندگینامه و عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

رضا عطاران

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران در بیستم  اردیبهشت ماه سال 1347 در مشهد به دنیا آمد. وی اصالتاً اهل کاخک است و مادرش بر اثر زلزله‌ای در کاخک درگذشته است. او دو خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچکتر از خود دارد و فرزند سوم خانواده است.

عطاران به خاطر علاقه‌ به بازیگری از ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی طراحی صنعتی دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران انصراف داد و با اجرای تئاتر وارد دنیای هنر شد. او در سال 1369 با بازی در مجموعه‌ی بیداران 1369 وارد قاب تلویزیون شد. عطاران با بازی در دو مجموعه پرواز 57 (1372) و ساعت خوش (1373–1374) به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

برنامه‌ی سیب خنده (1376) اولین ساخته‌ی رضا عطاران بود که برای گروه سنی کودک و نوجوان از تلویزیون پخش شد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. عطاران با نقش‌آفرینی در فیلم کلید ازدواج وارد سینما شد.

فیلم کلاه‌قرمزی و سروناز، سریال خانه‌به‌دوش، مجموعه متهم گریخت، فیلم خروس جنگی، فیلم ورود آقایان ممنوع و فیلم اسب حیوان نجیبی، تنها بخشی از بهترین فیلم های کمدی و آثار کارنامه هنری این بازیگر محبوب و توانمند هستند.

از جوایز و افتخارات رضا عطاران می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین کارگردان برای فیلم خوابم می‌آد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای ایفای نقش در فیلم روشن اشاره کرد. همچنین او دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را از انجمن منتقدان سینما برای فیلم بی‌خود و بی‌جهت و تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیه‌ی دومین جشن لبخند آفتاب برای بازی در فیلم‌های ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های کمدی خارجی

مینا ساداتی

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشتعکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

مینا ساداتی در دهم آذر ماه سال 1360 در کاشان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. علاقه‌ی او به هنر باعث شد تا در کلاس‌های فیلمسازی عباس کیارستمی شرکت کند و از این طریق وارد دنیای بازیگری شود. وی نخستین بار با ایفای نقش در فیلم زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت بازیگری را جلوی دوربین تجربه کرد.

نخستین سریالی که مینا ساداتی در آن بازی کرد، سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود که با هنرنمایی درخشانش در نقش لیلا به شهرت رسید.

ساداتی در فیلم‌های بسیاری همچون خرگیوش، جشن دلتنگی، فروشنده، پرسه در شهر لاجوردی، تنها در چند دقیقه سکوت، عصر یخبندان، محمد رسول الله، هاری، بیا با من، زخم شانه حوا و خانه پدری حضور داشته است.

مینا ساداتی با بابک حمیدیان ازدواج کرده است. در نیمه‌ی اسفند ماه سال 94 در برنامه سه ستاره، با تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی، خبر ازدواج این زوج هنرمند به طور رسمی منتشر شد.

زندگینامه بازیگران سریال دفتر یادداشت را با سیامک انصاری ادامه می‌دهیم.

سیامک انصاری

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

سیامک انصاری، زاده‌ی دوازدهم مرداد ماه سال سال 1347 در خیابان بهار تهران است. او دانش آموخته‌ی رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز است و علاوه بر بازیگری، تجربه کارگردانی و اجرا هم دارد.

سیامک انصاری در سال 1374 با نقش‌آفرینی در فیلم سفر به چزابه کنار فرهاد اصلانی و عاطفه رضوی بازی در سینما را تجربه کرد. او بازیگری را به‌طور جدی از نقش‌آفرینی در یک سکانس آغاز کرد و پس از آن در سال 1373 وقتی 26 ساله بود به‌صورت حرفه‌ای با بازی در سریال دیدار وارد قاب تلویزیون شد.

انصاری از سال 1381 در سن 34 سالگی با بازی در نقش سپهر مهتابی در سریال پاورچین کار خود را در ژانر کمدی با مهران مدیری آغاز کرد و با ادامه‌ی کار در این ژانر به عنوان یک بازیگر کمدی به شهرت رسید.

پدر سیامک انصاری تاجر فرش و مادرش خانه‌دار است. انصاری در سال 90 با طناز هادیان ازدواج کرد. اما پس از 7 سال زندگی مشترک، در سال 1397 از هم جدا شدند.

 

حسین سلیمانی

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

حسین سلیمانی سی‌ام شهریور ماه سال 1363 در تهران به دنیا آمد. رشته تحصیلی وی در دبیرستان ریاضی و فیزیک بوده و در کنکور رتبه 26 را کسب کرده است. اما دانشگاه را ناتمام رها کرد و از ادامه تحصیل در رشته شیمی انصراف داد.

او اولین بار در 13 سالگی برای بازی در فیلم «مهر مادری» به کارگردانی کمال تبریزی جلوی دوربین رفت و بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. او که کودکی سختی را تجربه کرده است، توانست با حقوق و جایزه این فیلم به بخشی از آرزوهای آن دورانش برسد.

سلیمانی در سال 1382 با فیلم «مارمولک» در نقش غلامعلی بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشت و 10 سال بعد با مجموعه شبکه خانگی شاهگوش دوباره درخشید.

حسین سلیمانی از بازیگران موفق و توانمندی است که علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردان، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌سرایی نیز فعالیت می‌کند.

حسن معجونی

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت را حسن معجونی ادامه می‌دهیم که یکی بازیگران پرطرفدار طنز است. محمدحسن معجونی در بیست‌و‌هشتم دی ماه سال 1347در زنجان به دنیا آمد. معجونی دانش‌آموخته‌ی رشته ادبیات نمایشی و سرپرست گروه تئاتر لیو است. او در سال 1386با ایفای نقش در فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد.

محمدحسن معجونی در سال 1388 با بازی در مجموعه تلویزیونی مسافران به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. او در سریال طنز شمعدونی (1394) به کارگردانی سروش صحت نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین معجونی از بازیگران سریال رهایم کن ساخته‌ی شهرام شا‌ه‌حسینی بود که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و مورد توجه قرار گرفت.

از جوایز و افتخارات کارنامه هنری حسن معجونی می‌توان به دریافت اسپک تاکل «در میان ابرها» در جشنواره تئاتر زوریخ در سال 2006، کسب جایزه ماریا به عنوان بهترین بازیگر مرد برای فیلم خوک در سال 1396 و نامزدی تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران اشاره کرد.

معجونی در اسفند ماه 1398 با هدیه‌السادات حسینی‌نژاد که او هم دانش ‌آموخته‌ی کارگردانی و بازیگری است، ازدواج کرد. وی چند سالی است به رشت نقل مکان کرده و در این باره می‌گوید: «زندگی‌ام را به رشت منتقل کردم؛ اما بازیگری این زندگی را مختل می‌کند. هر وقت جایی کم بیارم برای اجراهای تئاتر به تهران می‌آیم و بر می‌گردم. از تهران و حال و هوای این روزهایش فرار کردم. اینجا زندگی سبک‌تر و راحت‌تری دارم ضمن اینکه کار تئاتر هم می‌کنم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2023

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

سوگل خلیق

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشتعکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

سوگل خلیق در شانزدهم آبان ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او بازیگری را از 20 سالگی، وقتی دانشجو بود از گروه تئاتری رادیکال 14 آغاز کرد.

خروس لاری، اهالی هوا، عاقبت عشاق سینه چاک، و خداوند «هایم» را فراموش کرده است، روزهای بی باران، او شمال من جنوب من شرق و غرب من بود، قصه ظهر جمعه، عکس اتفاق عزیز، بازیخانه قیاس الدین مع الفارق، این روبان سیاه، نمایشنامه خانی کرگدن از تئاترهای کارنامه‌ی هنری او هستند.

از در فیلم های سینمایی او می‌توان مردن در آب مطهر، ماهور، خماری و در سکوت را نام برد. این بازیگر توانمند در سریال‌های تلویزیونی دل دار، نجوا، محکومین، پرواز در ارتفاع صفر و مجموعه‌های نمایش خانگی هم گناه، سیاوش، قبله عالم و فیلم کوتاه یک اتفاق نه چندان ساده نقش‌آفرینی کرده است.

سوگل خلیق: «فرمول ثابتی را برای انتخاب نقش دنبال نمی‌‌کنم و معیارهای مختلفی را مدنظر قرار می‌‌دهم. گاهی این معیار چالش بازیگری است. من در کنار بازی در تئاتر در سینما هم فعالیت دارم و این شانس را دارم نقش‌های متفاوتی را در تئاتر بازی کنم و به همین خاطر بسیار خوشحال هستم. اما تحت هر شرایطی برایم تئاتر در اولویت است هرچند تئاتر از نظر مالی نمی‌‌تواند من را به عنوان بازیگر تامین کند اما براساس علاقه همیشه اولویت تئاتر است.»

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال دفتر یادداشت به بیوگرافی پاشا رستمی می‌پردازیم.

پاشا رستمی

عکس بازیگران سریال دفتریادداشت

پاشا رستمی، زاده‌ی بیست‌و هفتم تیر ماه سال 1363 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته‌ی مهندسی کشاورزی است و از 18 سالگی با ورود به دانشگاه، در دوره بازیگری را با شرکت در کلاس‌های «امین تارخ» گذراند و پس از آن وارد تئاتر شد.

رستمی در سال 1386 با بازی در سریال پربیننده‌ی «اغما» وارد قاب تلویزیون شد و بعد از آن در مجموعه «همه بچه های من» مرضیه برومند و مسعود فروتن به ایفای نقش پرداخت. او دو سال بعد ابتدا در فیلم تلویزیونی «اشک انار» و سریال «طبقه سوم» حضوری متفاوت داشت. این بازیگر توانمند با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش «حامد شریف» به شهرت رسید.

پاشا رستمی پس از تجربه‌های موفق در تئاتر ، مدتی به کانادا مهاجرت کرد و زندگی جدیدی را کنار تحصیل آغاز کرد.  او در این مدت در عرصه‌ی تبلیغات مشغول فعالیت بود. اما پس مدتی به ایران بازگشت و بازیگری را ادامه داد.

او درباره‌ی سفرش به کانادا می‌گوید: «در مورد سفرم به کانادا درست است که موجب وقفه در کارم شد اما از آن پشیمان نیستم، من در آنجا سینما خوانده و دوره های بازیگری را گذراندم. تجربه‌های جالبی در کانادا کسب کردم و زمانی هم که برگشتم سریال «گمگشدگان» را بازی کردم. من در یکی از مهمترین و معتبرترین مدارس کانادا ، فیلمسازی با گرایش کارگردانی و تهیه کنندگی خواندم و مدرسه بازیگریم زیر نظر روتنبرگ بود. من شانس این را داشتم که با بازیگران حرفه ای آنجا همراه شوم و دوره های جالبی به لحاظ تکنیک و شناخت شخصیت بگذرانم و سعی کردم که از این محیط دور نشوم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2023

بهترین سریال های اکشن

فریبا متخصص

عکس بازیگران سریال دفتریادداشتزندگینامه بازیگران سریال دفتر یادداشت

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت را فریبا متخصص یکی هنرمندان مطرح و پرکار تلویزیون ادامه می‌دهیم. فریبا متخصص، زاده‌ی یکم مرداد ماه سال 1340 در بروجرد است. وی فارغ‌التحصیل رشته جامعه شناسی بوده و بازیگری را از 20 سالگی با اجرای نمایش در تئاتر آغاز کرده است.

ایشان علاوه بر بازیگری، به عنوان گوینده در نمایش‌های رادیویی اجرا داشته و از سال 68 در اداره کل نمایش صدا استخدام شده است. متخصص در سال 1363 با ایفای نقش در فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری وارد سینما شد.

فریبا متخصص در 23 سالگی با ایفای نقش در سریال‌ طالب به کارگردانی عبدالرضا اکبری وارد قاب تلویزیون شد. وی کارنامه‌ی هنری درخشانی دارد و تا کنون با کارگردانان صاحب نام همکاری کرده است.

نیمه پنهان ماه، آوای فاخته، تولدی دیگر، چشم به راه، همسفر، در چشم باد و به دنیا بگویید بایستد، برخی از سریال‌های تلویزیونی کارنامه هنری فریبا متخصص هستند. همچنین وی از بازیگران سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی است.

فریبا متخصص سال‌هاست که ازدواج کرده و پسری به نام پوریا پور‌بهرامی دارد که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند.

آزیتا حاجیان

عکس بازیگران سریال دفتریادداشت

آزیتا حاجیان متولد 1336/10/21 در تهران است. کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر را دارد. وی اصالتا اهل خمینی شهر اصفهان است. آغاز فعالیت هنری او از 1354 با بازی در نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» رقم خورد.

حاجیان در نمایش‌های بسیاری بازی داشته که از آن‌ها می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» اشاره کرد. او فعالیت در سینما را از سال 1368 با نقش‌آفرینی در فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد.

آزیتا حاجیان در سال 1377 در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

کاظم سیاحی

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

زندگینامه بازیگران سریال دفتر یادداشت را با بیان مختصری از زندگی کاظم سیاحی به پایان می‌رسانیم. سیاحی در سیزدهم شهریور ماه سال 1357 در محلات به دنیا آمد. وی مدرک بازیگری خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است. سیاحی علاوه بر بازیگری، در زمینه صداپیشگی، عروسک‌گردانی و کارگردانی تئاتر نیز فعالیت می‌کند.

سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های 2 صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌ است. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم بود.

او در سریال نمایش خانگی کرگدن نقش مارک را بازی کرد. البته بیشتر مردم او را برای ایفای نقش در سریال‌ لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند. آخرین کار سینمایی کاظم سیاحی فیلم جهان با من برقص و آخرین سریال پخش شده‌ از او سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ ساخته‌ی سروش صحت است.

 

بهترین سریال های ترکی

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی جنایی معمایی می‌رویم که درباره یک پزشک شیاد است که به بهانه‌های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می‌کند تا از آن‌ها اخاذی کند. پرستاران برای اینکه بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشت

در خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت آمده است: «ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصربه‌فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد.»

حواشی سریال دفتر یادداشت

مجموعه‌ی کمدی و خانوادگی دفتر یادداشت که قرار بود از تیر ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، حاشیه‌ساز شد و انتشار آن به تاخیر افتاد. در نهم تیر ماه 1402 پس از انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی سریال دفتر یادداشت بسیاری از مخاطبان متوجه شباهت آن به سکانس مشهوری از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی شدند. بلوچی در این فیلم نقش زن جوانی به نام مالنا را برعهده داشت که پس از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن‌فروشی می‌شود.

عکس بازیگران سریال دفتر یادداشتبیوگرافی بازیگران سریال دفتریادداشت

در این سکانس مشهور وقتی مالنا در محیطی عمومی سیگاری به سمت دهان خود می‌‌برد، ناگهان دست‌‌های چندین مرد با کبریت و فندک روشن به سوی او دراز می‌شود. به نظر می‌رسد پوستر و تیزر سریال دفتر یادداشت از این سکانس مشهور الهام گرفته شده است. البته پیش از این هم مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره این سکانس را البته نه با فندک و کبریت، که با چندین اسلحه روی صورتش بازسازی کرده بود.

انتشار این تصاویر از سریال دفتر یادداشت بار دیگر صدای اعتراض کسانی که همواره منتقد تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده و آن را به ترویج بی‌بند و باری متهم کرده‌اند، بلند کرده است و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اشاره این سریال به فیلم مالنا که به محتوا و صحنه‌های اروتیکش مشهور است را نامناسب دانسته و واکنش تندی به آن داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین فیلم های اکشن 2023

کارگردان سریال دفتر یادداشت

زندگینامه بازیگران سریال دفتر یادداشت

کیارش اسدی‌زاده در سال 1360 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و فعالیت هنری خود را در سینما از سال 1388 با فیلم در انتظار معجزه به عنوان فیلم‌نامه‌نویس شروع کرد.

اسدی‌زاده که علاوه بر کارگردانی به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر مشغول فعالیت است، در سال 1391 اولین فیلمش را که گس نام داشت، ساخت. فیلم گس او در جشنواره بین‌المللی فیلم رم (2013) برنده جایزه شد و مورد توجه داوران جشنواره قرار گرفت.

آثار کارنامه هنری کیارش اسدی‌زاده:

  • فیلم گس (1391 کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر)
  • فیلم شکاف (1393 کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر)
  • سریال هشتگ خاله سوسکه (1397 مشاور کارگردان)
  • سریال کرگدن (نمایش خانگی) (1398 کارگردان)
  • فیلم مجوز خروج (1399 کارگردان)
  • سریال هفت (1402 کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده)

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال دفتر یادداشت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال رضا عطاران، مینا ساداتی، حسن معجونی، سوگل خلیق، کاظم سیاحی، سیامک انصاری، پاشا رستمی، حسین سلیمانی، آزیتا حاجیان، شمسی فضل‌الهی و فریبا متخصص نقش‌آفرینی کردند.

سریال دفتر یادداشت چند قسمتی است؟

 

این سریال در 20 قسمت به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساخته شده است.