سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

خبر فوت و درگذشت بازیگر معروف ایرانی همه را متعجب کرد

    نظر

خبر فوت و درگذشت بازیگر معروف ایرانی همه را متعجب کرد

متاسفانه امروز خبر فوت یکی از بازیگران ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که با بررسی های انجام شده و تماس با خانواده وی متوجه شدیم که خبر فوت این بازیگر امروز صحت ندارد و شایعه است.
بازیگر ایرانی که امروز درگذشت

به گزارش ممتازنیوز امروز خبر فوت یکی از بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشد.

به اطلاع می رساند هرگونه خبر درگذشت بازیگران امروز شایعه بوده و صحت ندارد.

آخرین بروز رسانی این خبر: چهارشنبه 23 آبان 1397
آخرین بازیگرانی که فوت شده اند به شرح زیر می باشد.

به اطلاع می رساند خبر درگذشت یدالله صمدی کارگردان تلویزیون و سینمای ایران در سن 66 سالگی صحت دارد.
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/7/3/8699092_653.jpg

در تماس تلفنی با یکی از نزدیکان یدالله صمدی، ایشان ضمن تایید خبر درگذشت این هنرمند پیشکسوت ایرانی سینما و تلویزیون گفت: ایشان دچار عارضه کبدی بودند و برای پیوند کبد به بیمارستان رفتند و متاسفانه تلاش پزشکان نیز برای بهبود وی بی نتیجه ماند و این کارگردان محبوب سینمای ایران دار فانی را وداع گفت.

تشییع پیکر زنده‌یاد یدالله صمدی جمعه 6 مهرماه ساعت 9 صبح از ساختمان شماره یک خانه سینما انجام می گیرد.

آرشیو:

بازیگر ایرانی امروز درگذشت

سعید کنگرانی پیشکسوت عرصه سینما، امروز جمعه 23 شهریور 97 در سن 64 سالگی، به علت سکته قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

مهدی گلستانه کارگردان سریال «رقص روی شیشه» که قرار بود در چند روز آینده سعید کنگرانی در آن به ایفای نقش بپردازد گفت: «ایشان هیچ بیماری قبلی نداشتند و صحیح و سلامت بودند. در تمام جلسات دورخوانی حضور داشتند و همه چیز هم به خوبی پیش می‌رفت اما متاسفانه امروز دچار حمله قلبی شدند و فوت کردند.»

کنگرانی در سال 1367 ایران را ترک کرد و به مدت 16 سال از ایران و بازیگری حرفه‌ای دور ماند. وی پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

سعید کنگرانی فراهانی متولد 11 مهر 1333 تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون بود. سریال دائی‌جان ناپلئون در تلویزیون و در امتداد شب و دایره مینا داریوش مهرجویی در سینما از کارهای بیاد ماندنی اوست. اولین حضور سعید کنگرانی در سینما در فیلم رضا موتوری بود.

فوت بازیگر ایرانی

بازیگران فوت شده در سال 97

عزت‌الله انتظامی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون بامداد امروز جمعه 26 مرداد ماه 97 در سن 94 سالگی درگذشت.

در تماس تلفنی با پسر عزت‌الله انتظامی، ایشان ضمن تایید خبر درگذشت این بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون گفت: ایشان مشکلات زیادی داشت اعم از کلیه، کبد، مغز و … که سر انجام نتوانست آن‌ها را تحمل کند و متاسفانه تلاش پزشکان نیز برای درمان وی بی نتیجه ماند و این هنرمند ارزشمند دار فانی را وداع گفت.

عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی متولد سال 1303 در محله? سنگلج تهران بود.

این بازیگر علاوه بر بازی در حدود صدها فیلم و سریال ، سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی سینما را نیز در کارنامه داشت.

عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی بعد از انقلاب فعالیت زیادی در عرصه سینما داشت و فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی آخرین بازی وی در عرصه سینما به شمار می‌آید. بازی آنلاین لاک زدن عزت‌الله انتظامی پس از گذراندن دوره تحصیلات مقدماتی، وارد هنرستان صنعتی تهران شد و در رشته برق به تحصیل پرداخت. در سال 1326 وارد عرصه هنر گردید و سپس به آلمان سفر کرد و در شهر هانوفر وارد یک مدرسه شبانه آموزش سینما و تئاتر گردید.

 

عزت‌الله انتظامی

بازیگران فوت شده در سال 96

لوون هفتوان بازیگر ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون امروز شنبه 19 اسفند ماه 96 در سن 51 سالگی براثر سکته قلبی درگذشت.

فوت بازیگر امروز

به گزارش ممتاز نیوز؛ نقی سیف جمالی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون امروز (5 اردیبهشت 96) در سن 59 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت که خبر فوت این بازیگر پیشکسوت ایرانی توسط نزدیکانش تائید شد

بهزاد فراهانی نیز، این خبر را تایید کرد و گفت با تعدادی از همکاران‌شان راهی منزل آن مرحوم هستند.

درگذشت بازیگر مشهور

پیکر این بازیگر امروز با حضور بازیگران مشهور سینما و تلویزیون همچون پرویز پرستویی، مانی حقیقی، فرهاد اصلانی، مائده طهماسبی، ایرج راد، اصغر همت، حمیدرضا نعیمی، جلیل فرجاد، بهزاد فراهانی، اتابک نادری، بهنام تشکر و… در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد