سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی

احسان خواجهامیری و اجرای ترانه تیم ملی در جام جهانی

آفتاب: سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: محمدرضا ملا محمد رئیس کمیته فرهنگی در این رابطه گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب خواننده موسیقی تیم ملی در جام جهانی، مراحل ساخت و اجرای موسیقی با محوریت هنرمند ارجمند و فرهیخته احسان خواجه امیری ، را آغاز کرد.
346737845869234 احسان خواجه‌امیری و اجرای ترانه تیم ملی در جام جهانی
وی در ادامه گفت: تولید ترانه تیم ملی در جام جهانی کاری است با ویژگی های بسیار جذاب و ساده که در عین سادگی، مقبولیت عامه و همه گیر دارد و درتلاش هستیم تا با ساخت این موسیقی و در نهایت کلیپ تصویری آن، در جهت معرفی فرهنگ کشورمان، قدم موثری برداریم و سعی خواهد شد تا از تمام توانمندی داخلی خود استفاده کنیم.
وی افزود: پس از ساخت ترانه و موسیقی تلاش خواهیم کرد در کمتر از دو ماه آینده پس از تولید، طی مراسمی از این موسیقی رونمایی کنیم. این کار با همکاری احسان خواجه امیری و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک برنامه زمانبندی مشخص، انجام خواهد شد. باز هم تاکید می کنم در تلاشیم از همه استاندارد ها استفاده کنیم تا اثر گذاری این ترانه در ذهن مخاطبین ایرانی در سراسر جهان نقش ببندد. درحقیقت قصد داریم تا تیم ملی را با موسیقی و ترانه ای بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان را فراهم کنیم.
ملامحمد در پایان بیان کرد: جزئیات فنی بیشتر کار متعاقبا اعلام خواهد شد و در ساخت این قطعه از تمام ظرفیت های هنری استفاده می کنیم. باز هم اعلام می کنم که ویژگی این ترانه این است که در عین سادگی باید مقبولیت لازم را داشته باشد و به سرعت در زبانها و افکار علاقمندان ایرانی نقش ببندد.

حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن

شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن امروز (چهارشنبه) در حالی آغاز شد که اولین تصاویر از حضور لیلا حاتمی همراه با سایر اعضای هیئت داوران در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فرانسه در روز افتتاحیه جشنواره کن 2014 تصاویری از حضور اعضای هیئت داوران بر روی فرش قرمز را در حالی منتشر کرد که لیلا حاتمی نیز در این تصاویر دیده می‌شود.

امسال «جین کمپیون» کارگردان،‌ فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده سرشناس نیوزلندی رئیس هیئت داوران شصت‌وهفتمین دوره جشنواره کن است. وی تنها فیلمساز زنی است که در تمام ادوار برگزاری جشنواره کن موفق به کسب نخل طلا شده است.

«سوفیا کاپولا» فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی، «گائل گارسیا برنال»، بازیگر و کارگردان مکزیکی، «نیکلاس وندینگ رفین»، کارگردان دانمارکی، «ژانک که جیا»، کارگردان و فیلمنامه‌نویس چینی، «ویلیام دافوئه»، بازیگر آمریکایی، «ژون دو یئون» بازیگر اهل کره جنوبی به همراه «کارول بوکه»، بازیگر فرانسوی دیگر اعضای هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره کن هستند.

9302 3m2175 حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن

9302 3m2176 حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن

9302 3m2177 حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن

 


هجوم افراد خودسر به کنسرت یزد

یروز ارجمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کنسرت وحید تاج با همراهی گروه «مسیحا»، با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرار بود در یزد برگزار شود و همه آثار اجرایی این گروه مورد تایید دفتر موسیقی قرار گرفت.
9302 3m2154 هجوم افراد خودسر به کنسرت یزد
او ادامه داد: اما متاسفانه در شب اجرا تعدادی از افراد خودسر، معترض این اجرا بودند که اعتراض‌شان به شخص وحید تاج بوده است و دلیلش این بود که آنها اطلاعات غلطی درباره این خواننده داشتند و حرکتی را انجام دادند که در شان مردم فهیم یزد نبود و به طور کلی دور از شان یک محیط فرهنگی بود.

ارجمند اضافه کرد: وحید تاج هنرمند جوان و ارزشمندی است، سابقه درخشانی دارد و بسیار اخلاق مدار است. موردی که این افراد به آن اعتراض کردند، قطعه موسیقی «همراه شو عزیز» بود که در سال 88 در زمان آقای صفار هرندی جایزه گرفت. این قطعه شاخص توسط زنده یاد مشکاتیان در اوایل انقلاب ساخته شده است و هیچ ربطی به موضوعات سال 88 ندارد.

وی افزود: اگر این افراد معترض، مدعی فرهنگ ارزشی هستند، باید به صورت قانونی اعتراض کنند در غیر این صورت ما پیگیر این رفتارهای غیرقانونی‌ و غیرفرهنگی هستیم.

ارجمند تصریح کرد: این افراد با حرکتی که انجام دادند، بیشتر ترویج منکر کردند. این رفتار در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ است نه تنها مورد تایید هیچ یک از ارکان نظام نیست، بلکه رفتاری کاملا ضد نظام است.

مدیر کل دفتر موسیقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جامعه ما جوان است و این جوانان نیاز به نشاط دارند اگر ما شرایطی مناسب و در امنیت برای آنها ایجاد نکنیم جوانان برای تغذیه نیاز موسیقی‌شان به سمت موسیقی‌های غیرقانونی می‌روند. درخواست ما از نیروی انتظامی یزد این بود که با برخوردی جدی جلوی این افراد را بگیرند اما این کار را انجام ندادند.

او همچنین گفت: از دستگاه قضا هم این درخواست را داریم که حقوق شهروندان جمهوری اسلامی در یک مکان فرهنگی رعایت شود و اگر این اتفاق نیفتد چطور می‌توانیم افراد را به نظام علاقه‌مند کنیم. این در حالی است که اسلام دین رافت و مهربانی است.

پیروز ارجمند با تاکید بر اینکه حق شکایت و پیگیری در مورد این اتفاق برای دفتر موسیقی محفوظ است‌، گفت: اجازه نمی‌دهیم در سال اقتصاد فرهنگ چنین اتفاقاتی رخ دهد. حمله به مردم در شهر قنات و قنوت و قناعت یک رفتار دور از شان است.

به گزارش ایسنا،‌ کنسرت وحید تاج در یزد در حالی برگزار شد‌، که حدود 50 نفر از افراد معترض به صورت خودسر به سالن کنسرت حمله کردند و اجازه ندادند که وحید تاج به روی صحنه برود.


حرفهای آنجلینا جولی درباره زندگی خانوادگی اش

تازه‌ترین حرف‌های آنجلینا جولی درباره زندگی خانوادگی‌اش: «هیچ وقت این قدر عاشق نبوده‌ام»
fa2 321 حرف‌های آنجلینا جولی درباره زندگی خانوادگی‌ اش
…هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم عشق زندگیم رو پیدا بکنم.توی یه رابطه دو نفر همدیگه رو پیدا میکنن.از همدیگه تاثیر می پذیرن.پستی ها وبلندی ها رو با هم می گذرونن.و دیوانه وار عاشق تر و عاشق تر می شن…

آنجلینا جولی که اکثر اوقات در مصاحبه های مطبوعاتی ظاهر خجالتی ای دارد و این بار با مجله ELLE مصاحبه داشت

وی در یک مصاحبه با ELLE در مورد عاشق شدندش ، مادر شدنش و داشتن 6 فرزند و جوونیش صحبت کرد.

ستاره 38 ساله که عکسش روی جلد مجله ELLE قرار گرفت گفت که اون و برد پیت بیشتر از هر وقت دیگه ای عاشق هم هستن.جولی گفته که اون هیچ وقت فکرش رو هم نمی کرده که یه روزی عاشق میشه.هیچ وقت فکر نمی کرده که مادرش بشه چه برسه به این که بخواد 6 تا بچه هم داشته باشه.انجی گفت رابطه 9 ساله اون و برد هنوز هم مثل اوایل براش تازگی داره و عشقشون هنوز هم پر از سورپرایز است.

آنجلینا جولی گفت : هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم عشق زندگیم رو پیدا بکنم.توی یه رابطه دو نفر همدیگه رو پیدا میکنن.از همدیگه تاثیر می پذیرن.پستی ها وبلندی ها رو با هم می گذرونن.و دیوانه وار عاشق تر و عاشق تر می شن.

زندگی ما مثل یه قصه است و ما با هم خاطراتی داریم.وقتی که شما توی زندگیتون از کسی خاطره دارین به این معنیه که شما با اون شخص احساس آرامش می کنین.عشق عمیقی بین شما دو تاست.

او گفت : وقتی که شما توی سنین جوانی هستین دلتون می خواد به قدری صداتون بلند باشه که بتونین باهاش دیوار های اطرافتون رو خراب کنین.به عنوان یه جوان کنجکاو شما دوست دارین آزاد باشین.حس می کنین که دارین زندگی خاص خودتون رو درست می کنین.جلوی فشار های زندگی ایستادگی می کنین. البته ممکنه حس عجیبی داشته باشین.گاهی هم ممکنه توی مسیر شناخت خودتون ، اطرافیان از کارهایی که شما می کنین برداشت غلطی داشته باشن.

آنجلینا جولی سه تا از بچه هاش یعنی ویوین،پکس و زهرا را در فیلم Maleficentکه روز 28 می اکران خواهد شد ، جلوی دوربین آورده است .

آنجلینا جولی اضافه کرد :من و برد تصمیم گرفتیم که اگه بچه ها خواستند به طرف فیلم و بازیگری بروند جلوشونو نگیریم.البته باید بگم اون قدرا هم خوشحال نمیشیم. ما به اونها نمی گیم که با بازی اون ها مخالف یا موافق هستیم و تصمیم با خود اونهاست.اما حقیقتا من خودم دوست دارم آنها سمت یه حرفه دیگه بروند.

اخبار فرهنگی – ستاره نیوز